Tillbaka!




Hej allihopa hoppas ni saknat mig;) Haha!


Är hemma från sälen nu i allafall, kom hem i söndags vid 16.00, så sjukt skönt.
Var pirrig när vi kom in i Arboga för jag tänkte på att jag skulle få träffa min gos, min underabara fina gos=)


När vi kom hem till Anna packade vi ur lite och jimmy kom och hämtade mig sedan åkte vi hem till mig och släppte av allt, därefter kilade vi hem till honom där jag fick en liten kameraväska till min rosa fina kamera, hade vart fint om väska också var rosa;p hihi.

Men ialla fall så kilade vi vidare hem till mig och duschade sedan upp och städade rummet och efter det mys i sängen med film:) HAde saknat honom jättemycket! kändes lite knasigt att träffa honom, kändes som om att jag inte kände honom men ändå gjorde jag det, haha. komplicerat det där.

Men nu är allt bra och jag är glad att få vara med honom som vanligt! En vecka, en vecka för länge, haha!




Nyår och allt sånt skriver jag in lite vartefter ska kila ner och duscha en snabbis och bilder kommer definitivt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0