bilder från sälenresan med Anna -08/09


Lägger upp några bilder från resan till sälen över nyår förra året med anna grönis och hennes familj.

utsikt från liften

Anna och jag i liften


Anna:p


Blä, kolla ögonbrynen? what's up with them? HAHAHA


korv


snökanoner! bild från liften


jag på nyår





efter lite åkande


smutsig spegel:P


cooling


bästa ana banana<3




jag och anna på nyår.
Anna tog en penna och skrev på sin rygg på sin tröja, mobil nr och stug nr. Sedan skrev hon: Fest på nyår/ikväll? hämta oss 00.30 i stuga bla bla.
Hahha tror ni det var några som nappade eller? klart det var:P de ringde senare på dagen och bjöd över oss. 4 st killar från norrköping tror jag det var.. efter ett tag ringde även våra grannar.


grabbarna och jag.
patrik (tror jag) jag och jimmy

Slut på bilder=) anna har en massa massa bilder mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0