Svininfluensan



Måste bara visa en sak,

Titta på hela!

 

Ska ni vaccinera er? Jag tänkte göra det från en början.. för att vara på "den säkra sidan".. men jag missade den chansen att göra det i skolan så jag skulle gå till husläkaren men han har haft semester. Tur är väl det, eller?

Om man nu väljer att tro på detta klipp om att de vill minska befolkningen.. kan människor verkligen vara så grymma? Jag vet inte vad jag ska tro, visst, vet människor har vart grymmare men i alla fall.

 

Jag väljer nog att hoppa vaccinationen mot influensan, dels för detta klipp och dels för att jag har hört att sprutan gör jävligt ont att ta.

 

Läste här om dagen att en 5 årig pojke tror jag det var hade kollapsat efter sprutan. Och tidigare att en liten tjej hade dött av svininfluensan, och hon hade inga andra sjukdomar.. men jag tror att det kommer komma fram att hon hade någon ärftlig sjukdom som gjorde henne lite svagare än andra och mer i en riskzon.. Men vad vet jag? Detta är bara vad jag tror... Men nu har jag i alla fall bestämt mig! Ingen i min närhet har varken haft eller fått influensan, ingen kommer nog att få den heller, peppar, peppar. Tar jag sprutan vet jag att jag kommer få biverkningar, kanske dö?! Tar jag den inte, vet jag inte om jag kommer få influensan och jag kommer inte att dö!

 

Även om sådanna gubbar har fel, som att jorden ska gå under och en massa sånt om att ett visst datum de räknat ut så har det inte hänt? Men vem vet? Nästa gång det kanske händer? Så detta klipp kanske är sant? men man ska ju inte tro på allt som sägs bara för att en människa har fått en idé.. Man vet ju aldrig vad man ska tro!

 


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Man ska absolut lyssna på David Icke. Jag tror honom. När jag första gången fick höra talas om svininfluensan och allt runt omkring så var jag (och är) helt övertygad om att det hela är en "bluff". Jag ska inte vaccinera mig och jag hoppas innerligt ingen annan gör det heller. Bra inlägg! /J

2009-11-11 @ 08:06:08
URL: http://www.jimmyoh.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0