Fördriver tiden

Sitter  här hemma hos Jimmy och ska snart in till stan, tror jag? Han hade väldigt bråttom hemifrån mig i alla fall..

Efter jag skrivit inlägget imorse så gick jag ner sen åket vi nästan driekt hem till mamma och pappa och åt frukost.. Jimmy hade redan hunnit tvätta bilen själv, efter det skulle vi ju som sagt in och träna, men då blev jimmy trött och så somna han i soffan och efter en stund gjorde jag det också. Vaknade, han gik ut med Baloo en sväng sen kom han tillbaka och sa att han skulle åka hem och hålla på i garaget.. Men?! Vi som skulle träna då? Nej, nej han "orkade" inte. Vadå orkar inte? Man orkar alltid träna fast man inte orkar så måste man! Annars blir det inget resultat ju! Men, men inte det lättaste att få honom att göra saker han inte vill direkt! Så he went home och jag sittandes själv hemma i soffan, tittade på surrikater på tv, "jippie"...

Efter en stund kom mamma och pappa hem så pappa var snäll och skjutssa in mig till gymmet så jag fick sola lite och träna ett kort-pass! 10 min på gåbandet och 100 sit-ups sen åkte jag hem och där var det mat som väntade! Sedan kom brorsan Jimmy, hans fru Katta och deras söta barn! Mina små gos änglar Anton och Molly!

Efter maten hjälpte jag Katta att platta hennes hår för de skulle ut på krogen! Sedan hoppade jag in i duschen.. och nu sitter jag här! Undrar när vi ska åka? Hm, kastar upp ett inlägg innan jag går och lägger mig förhoppningsvis. Skriver i alla fall godnatt;) Puss

här är den oranga klänningen, lite stor, som jag sa.. ser helt platt ut! Inte den jag ska ha, utan jag ska ha en liknande modell...
obs. inget smink har jag heller så är extra söt;)
(om du tycker bilden är oskarp/otydlig så högerklicka på bilden och tryck "visa bild")

Kommentarer
Postat av: Ida

Den bli nog skitsnygg!

2009-10-30 @ 23:01:32
URL: http://ilethenstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud vad fin denna var! Var testade du den? :)

2011-01-19 @ 13:13:45
Postat av: ewygirl

SVAR: den finns i västerås på ruths!:D

2011-01-28 @ 13:49:14
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0