Det blir en lång-läsning nu;)



Så, nu ska jag berätta om lite saken som har hänt de senaste dagarna:)

Torsdags
Jag kom till skolan på kompetenscenter.. fick sluta efter en halvtimma. Så då drog jag och Lajnur till ullvi och var med på andra halvan av klassens sjukvårdslektion.
Sen vart det att traska hem till Ellan, hon skulle hämta ut ett paket på furan så vi fick lite motion.. haha
Efter det vart det hem till henne och käka lite mackor (det enda jag åt på hela dagen!!:O)
Sen satt vi bara och dryga ut tiden tills vi skulle dra på dans..

Jag kan ju säga att jag kommer börja i dansen ialf:) Skit kul, fast det bara är yngre tjejer där, haha
Första timmen HipHop/street och andra timmen dancehall. Jag och Elin dansade ju dancehall i västerås förra året, så vi är ju lite haj på den fronten ialf:) Men skit kul var det! Så nästa torsdag kl.18 blir det dit igen och shaka ass.

Efter dansen vart det att åka rally hem för att fixa sig inför studentfesten på B&S. Tror jag aldrig har duschat så snabbt i hela mitt liv... haha
Efter det, hem till jossan och förkröka lite medans hon och Linnea fixa sig och så. Runt halv 12 var vi i köping och drog in på B&S.. var lite glest med folk till en början.. sen kom det mer studenter:)
Trodde fan att jag inte skulle ha någon röst kvar fredag morgon alltså.. Men det hade jag:)
Vi kom hem typ vid fyra till jossan och så slagga vi hos henne. Jag sov i mitten.. ingen höjdare kan jag säga;) haha Varmt som fan..

Fredags
Jag, jossan och Linnea vaknade, alla var lite smått bakis.. vi drog till skolan, slitna som fan sen vart det en donk. Efter det åkte jag hem till my baby och .. jaa vad gjorde vi? haha åt mat? ah ialf, sen så drog vi ut ocg åkte bob i teknikbacken med kim, TT, puh och norman. Skoj som fan:)

Lördag (idag)
Vaknade av att jimmy mepprar mig med mess.. lite smått irriterad sådär:)
Sen kom carro och hämta mig för vi skulle till donken och käka, (billigt som fan;))
Sen satt vi och vänta på ronald mcdonald! haha
När han kom så visade han lite trixs och jag fick en tack autograf som tack för hjälpen;)
Sen drog vi hem och nu sitter vi här:)

Ikväll blir det hem till geka med klassen och efter det utgång i Arboga. Dock ska jag inte dricka något, men det kommer bli minst lika roligt:)
Jag skriver säkert senare idag, ska lägga upp bilder på fansen till ronald också, haha (carro, jimmy och jag)

Ha det underbart så ses vi senare♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0