Lista



1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, fitta, hora, cp... oops



2. Äger du en iPod? nej



3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? beror på när jag ska gå upp :]



4. Hur många resväskor äger du? ingen (har aldrig rest)



5. Använder du flip-floppar? yes, on the summer



6. Var köper du dina matvaror ifrån? Willys



7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden, (såklart) man är väl ego;)



8. Vilken var den senaste filmen du såg?
brüno och step up



9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? En väninna



10. Om du vann på lotto, vann är det första du skulle köpa? Ooh, beror på hur mycket pengar?=D
en bil, en fetlyxig insats, skor, kläder sen skulle jag resa! haha



11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, varje dag typ.. :[



12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men skulle fan behöva



13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
I don't have a cd



14. Vilken är världens bästa artist just nu? lady gaga kanske? nah jag vet inte



15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det är ju en hemlis i sånna fall:)


16. När var senast någon stötte på dig? Shit, alla stöter på mig så fort jag går utanför dörren... naat;) jag vet inte=)



17. Vad åt du till middag senast? Kyckling, ris, curry, banan, paprika blandning



18.. Använder du huvtröjor? Ja, det händer



19. Kan du vissla? nja:p lite, bättre med fingrarna



20. Vem var den senaste som ringde dig? Jimmy



21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? det värsta som går att åka



22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha, ja.



24. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0221  



25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Big inn.. inte så stort, men det är ju ngt ialf;p



26. Hur många syskon har du?
tre



27. Är du blyg inför det motsatta könet? ibland kan jag vara det faktiskt. Mot alla kön, spelar roll liksom:p



28. Vilken film kan du alla replikerna till?
hehe finns några:) Typ mysteriet på greveholm, göta kanal 2, säg att du älskar mig och sånt:p



29. Äger du några popband t-shirts? Nope!



30. När flög du senast? i've never been flying



31. Läser du för skojs skull? typ skvallertidnigar och sånt



32. Har du gråtit offentligt? ja



33. Har du en stationär dator eller en laptop? en laptop



34. Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja, klart man gör



35. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Yes, en piercing i lilla pluppen vid örat (haha) och tatoos någonstans:)



36. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte nödvändigt



37. Kan du kasta macka? yes i can!



38. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej



39. Vad har du med dig in på bion?
cola och popcorn!



40. Vem var din favoritlärare och varför? Ah det vete fan..



41. Har du dejtat någon av en annan religion?
nej, inte vad jag vet! haha



42. Vad har du för väder? Snööööö, iskallt



43. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går ju fortfarande.. men jag vet faktiskt inte.



44. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor!



45. När sov du senast på golvet? haha, jadu.. jag minns inte! men vet om att jag har gjort det ialf



46. Vilken är din favorit drink?
hah drink? släng upp tequila så snackar vi;)



47. Gillar du din boende-situation? nej...



48. Vilken är din mammas hemstad? degerfors i sverige... i finland vete fan:p



49. Din pappas hemstad?
Köping



50. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? så länge jag känner för det!



51. Är dina dagar fullbokade och stressiga? hm, kan hända. Stressiga.. men kanske inte fullbokade:p



52. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nope



53. Vilken är din favoritfrukt? kiwi kanske



54. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19



55. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja, i skolan och sånt. Ibland när det gäller andra saker. Men jag är en jävel på att klaga när andra stavar fel:p



56. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mamma



57. Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inte på gud men OM jag tänker såå tror jag det är en man, för man säger ju att det är jesus pappa?:p haha



58. Vad var det senaste du åt? en nuggets bit



59. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det varierar



60. Hur valde dina föräldrar ditt namn? jag såg ut som en Eveliina, och då blev det bara så.



61. Gillar du senap?
ja, inge fel



62. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
hehe, nej;p



63. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej



64. Tycker du om att krama folk? inte sånna jag inte känner, det är bara obehagligt:p



65. Skulle du säga att du är trendig? nja



66. Äger du en digitalkamera? ja



67. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? för typ två tre år sen var det mycket tjaffs om att jag var lik natacha peyre.. inte för jag fattar hur det går ihop men ah :S :)



68. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
ah..



69. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
en plats de kallar lyckan tror jag..



70. Tycker du att du är attraktiv? ibland så kan det ju hända! haha



71. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
haha NEJ



72. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Inget, de typ visste att jag var en flicka:p


73. Vem av dina bloggisar vill du utmana? de som vill:)



74. Vad är du allergisk mot?
inget



75. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? harry potter! not;) haha vet inte!



76. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
livet e hårt



77. Tror du på liv på andra planeter?
Ja, annars vore ju allt sjukt på något sätt.. fråga mig inte hur för det vet jag inte:) det är ett ämne man kan sitta och prata om i timmar



78. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha nej.



79. Gillar du att flyga?
har aldrig gjort det. så jag vet faktiskt inte



80. Har du en blogg? ja



81. Diskar du din egen disk? nope, diskmaskin. Hatar att diska:p kan inte ta i smutsig disk, blä



82. Pratar du några andra språk?
Kan(förstår) finska, kan engelska hyffsat och svenska



83. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6



84. Tittade du på tecknat när du var liten? vem gjorde inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0