duktig flicka



Idag har jag fan vart duktig... jobbade på som fan i skolan så är riktigt stolt över mig själv;)
Efter det följde jag med Emelie till försäkringskassan tror jag det var... haha efter det ner på gymmet och sola, sen gick jag lite på löp bandet! (duktig tjej)

Efter det var det hemm till syrran och hennes lilla familj:) kolla in deras nya lägenhet! Skit mys var den... vill bara flytta ännu mer nu.. efter att ha var där en stund och käkat lite mackor så kom Jimmy-plutt och hans fan och hämtade mig.


Imorn händer det grejer.... klassen ska till Jehovas Vittnen i Arboga och hälsa på.. haha "yey"


nu blir det mys i soffan! Längtar efter att jag får gå och sova... undra om jag börjar bli gammal?=(



Kei$ha - tik tok

Parodi av den övre videon:) haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0