=(


Blogg.se är otroligt segt just nu... i alla fall för mig!

Jaja, undra vad jag missade på dansen idag? buhuu.. bara för att det inte blev någon dans så unnar jag mig en 30 minuters soltid imorn efter skolan, ska bli så jävla skönt!


I tisdags hängde jag med Jimmy och hans kompis mattan ut i arboga.. vi drog till möller och där satt Anna och Jossan.. så det blev att snacka lite skit med dem♥

igår gjorde jag inte speciellt mycket.. kom till skolan och hade svenska, efter det idrott. Det var jag och Elin som var gymnastiklärare;) haha, lekat stod på schemat.. men jävlar vad några det var som var med på idrotten... trist:( hoppas i alla fall att robban tyckte att vi gjorde ett bra jobb så vi får bra betyg!


skrev ju igår att jag hade inlägg som jag ska publicera, vilket kommer! det kommer att komma en ny kategori... hihi spännande?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0