gårdagens inlägg


Det gick ju inte att komma in på min blogg igår kväll/natt.. då blev jag lite frustrerad:P men nu fattar jag varför:) de har gjort om lite på blogg.se.



Sitter och kikar runt på tattoos.. hihi

Idag har jag vart i skolan.. Höll på med projektarbetet, fan snart klara!! Ska bli så jävla skönt. Satt och spelade in röstklipp till vårat bildspel, haha det var kul.
Efter skolan vart det ner på gymmet en sväng och träna, undra om jag kommer att ha träningsvärk imorn? Sen blev det ner en sväng på stan med Elin. Efter det kom mamma och hämtade mig och vi gled ner till skinngubben och jag köpte ett par leggings/byxor.


Nu ligger jag i sängen med baby, ska kika på film och mumma upp våran godispåse jag köpte idag hihihi! smarre.. (vart tog träningen vägen, haha??)

Sleep thigt my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0