helt slut



Jahap, då sitter man här framför datorn igen.
Idag när jag precis kommit till kompetenscenter och hoppar ut ur bilen kommer en klasskompis ut och säger att det är inställt.. så, vad gör man? Blir sur såklart:) Sätter mig i bilen igen och åker hem.
Spendera förmiddagen med Ballo-ponken och ringde några samtal;) Efter det kom Jimmy och vi tog med oss Baloo ut på äventyr i det vita!
Ut på en åker och springa med hunden, typ 30 cm snö.. inte det lättaste haha

Efter det var det hem och skotta gården.. sen blev det käk. Och sen äntligen åkte jag till dansen!
Denna gång var Frida med oss också. På hiphop/dancehall i två timmar, sen hängde vi med henne på discodans. Shiet.. vad jag har brännt fett idag;) haha! 3h dans, skotta, sprungit i 30 cm snö.. ah you get it. Allt det plus att jag har min lilla träningsvärk i bena, rumpan, ryggen, armarna OCH mensvärk. Kan ju inte bli bättre, tihi


Nej nu hörrni ska jag kasta mig i i duschen, slänga in en tvätt i maskin sen ska jag fan gå och lägga mig och sova!
För imorn, då jävlar händer det grejer;) skolan, ..... , Västerås, baka pizza!

Cya guys later, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0