Idag är det onsdag, va?



Man håller verkligen ingen koll på tid eller vilken veckodag det är när man är ledig! Det är faktiskt efter ett tag ganska jobbigt, i alla fall vad jag tycker.

Fick sova ut lite mer än vanligt imorse, skönt.. men känner att jag skulle kunna sova lite mer! hihi
Jahap, vad har denna kalla vinterdag att erbjuda?
Hörde på tv igår att det skulle bli runt 40 minusgrader i Sverige. Men då antar ju jag att det är uppe i norr etc. på sådanna kalla ställen, ni vet? ;]
Jimmy sa i alla fall då att vi skulle hålla oss inne resten av veckan, haha.

Men i helgen blir det partaj! och det gillas:) med min lilla pingla Emelie, yes.. we are back on feets again!

Skolavslutningen 2009

Kommentarer
Postat av: Emelie

we will catch up :D

2010-01-10 @ 04:58:59
Postat av: ewygirl - ego girl

sv; vad gör du uppe så sent? haha

2010-01-10 @ 14:06:44
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0