Måndag


Första dagen i skolan nu efter ett härligt, men ändå segt lov. Tror det bara är jag i hela sverige som tycker att lovet gått segt? haha.. läser överallt att folk tycker att det känns som att lovet bara varade i typ två dagar.

Kom i alla fall upp imorse kl 10.30. Med tanke på att jag somnade runt fyra imorse.. började 11.50 skönt.
Hade två nya lektioner. Något med arbets kvalité och miljö skit, sedan religion. Och sen sunkig svenska, haha
Började det hela med ett prov. yeey we all lav ya tooni....
Efter skolan blev det hem till Elin, hon skulle kasta in tätt och sånt, sedan ner på banken.. löste in min check och efter det gymmet!
Startade lite mjukt sådär så inte träningsvärken dödar min imorgon bitti när jag vaknar! Imorn blir det kondition  lite stretch och tänj. Behövs fan.. Är inte lika vig längre som i mina galnsdagar som gymnast;)

Jag har börjat (idag faktiskt) att skriva en slags journal eller vad man ska kalla det.. över min vikt och mina mått. Får se hur det går.. jag håller mina egna tummar för att det ska lyckas så bra som möjligt och att jag når mina mål.



Läste mitt astro för 2010

Inte så pjåkigt?;) Det låter precis så som jag planerat, och vill ha det♥ Bara att hålla tummarna och göra det bästa av situationerna så att läget blir som jag vill!

Nu ska jag sova, en ny skoldag väntas kl 8.15 ... åh
Godnatt♥



Kommentarer
Postat av: I'm like you - Just different

Tyvärr sa du till lite sent nu men chansen kommer tillbaka på lördag igen!

2010-01-12 @ 10:51:16
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Lauritsmolly

Very interesting site. Lots of good information.

2011-04-08 @ 15:55:46
URL: http://lauritsmolly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0