Natti natti


Nu är denna dag slut. Har jobbat klart och är redo för sängen. Ska titta på film, vte inte vilken riktigt ännu.
Tänkte ju att jag skulle förklara min nyårsafton för er.. Men nu ligger mina bilder på en annan dator som jag tydligen inte får använda för tillfället.......... så jag tar det imorgon. Det blir ju inte samma inlevelse utan bilder;) haha inte för att de är så "speciella" men men..

Imorn så ska i alla fall jag och Jimmy till gustavsvik med syrran och hennes pojke + några till. Ska bli mys:) Har inte vart där på 100 år. Och jag har inte badat sen P&L i somras.. Så nice och mys ska det bli.. undra om vi kommer hem med många skador som alltid när man kommer därifrån? xD haha Men, vid 12 tiden imorn åker vi!

Nu ska jag lägga mig under täcket och försöka sova, kommer nog inte lyckas men man kan ju alltid hoppas på att jag somnar tidigt någon gång:)
Tänkte lägga in bilder på mig från hela året 2009 någon dag också. nu lägger jag bara in en och ser om jag förändrats något - tycker ni att jag har förändrats från början av 09 till börjarn av 10?






Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga till kategorin "schh.. en hemlis" och köra typ som med hiss/diss med bild å grejor.

2010-01-02 @ 03:44:51
Postat av: Katta

Bara ingen axel går ur!! =)

2010-01-02 @ 10:00:45
URL: http://www.metrobloggen.se/katarinaladhman
Postat av: ewygirl - ego girl

sv; Katta: haha, det får vi hoppas att det inte händer:)

2010-01-02 @ 12:17:48
URL: http://[email protected]
Postat av: ewygirl - ego girl

Sv; anonym: det är lite för mycket härma kissie och dem med "schh.. en hemlis" kategori.. men jag har faktiskt tänkt på det! Ska komma på något ska du se! Och hiss/diss håller jag på med, har inte riktigt kommit igång, men det är på g:) tack för kommentaren!

2010-01-02 @ 12:20:29
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0