SJUK =(


Åh, dåligt seg jag känner mig. Blev inget bloggande igår för jag hade feber, ont i hela kroppen + huvudvärk. Så varje gång jag hostar känns det som om hjärnan vill ut.. (fortfarande)

Japp.. så gårdagen bestod bara av att ligga och kolla tv i soffan. Jag och jimpa lagade mat till familjen. Sen blev det upp till rummet och sussa tidigt... haha runt 22. Gulligt


Vaknade 4 imorse, gick och kissa sen kunde jag verkligen inte somna om!! Låg och tänkte på paranormal activity... usch. Och den där jävla boxern till tvn ville inte heller funka så jag låg där rädd i ett svart litet rum:( haha
Somnade väl 6 någongång.. vaknade vid 10 när jimmy drog.
Ska nog gå och lägga mig igen, och hoppas på att min huvudvärk vill försvinna tills jag ska jobba, kl 15.

Jag orkar inte ta bild på det jag köpte men jag kan ju skriva:)

  • Svarta leggins
  • En rosarandig tröja
  • Fake converse
  • mineralpuder
Så, nu kan ni sitta och föreställa er istället! haha

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0