The last day


Åh vad skönt det var att sova en hel natt och en halv dag! Haha
Var ju på dop igår som sagt, och det gick bra! Inte trött alls, men på fikat kom tröttheten.. satt och gäspade hela tiden. Så jag sov i bilen påväg hem från skinnskatteberg där dopet hölls.

Igår när jag kom hem var jag så jävla trött. Därför blev det inget party! Emelie hade ju dock magsjuka+vinterkräksjuka, så det hade ju ändå inte fungilerat;)
Så drog hem till min lilla gos, vi käka chips drack cola och tittade på tv. Nu är han och jobbar och jag sitter här. Ska kila ner och käka frulle tror jag.. vore på tiden.. eller?

Jaha, och vad händer idag.. det är ju trots allt sista dagen på lovet.. så något lite galet måste jag ju få vara med om? hihi

puss på er, vi hörs


Hehe, här var jag 13 år! De ni hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0