Tråkig söndag, men..


Jag har ju lovat minst en update dagligen ÄVEN fast det inte händer mycket.. som denna dag då.

Jag sa till jimmy att han skulle skriva ett inlägg till mig för att jag inte orkade.. sagt och gjort. När han tyckte att han var klar så radera han allt... värt? Ibland undrar jag vart ditt fel sitter gubben?;) Så jag fick ta tummen ur arslet och skriva ändå!


Har jobbat idag, kul:) vi vann dt tävlingen så fick lite fika.. sen hämtade jag min julklapp jag inte fått än.. fick inte förra årets heller så tog en sån också;) En handduk och mössa med tillhörande halsduk (som min lillebror fick) haha

Efter det vart det hem till min älskade och titta tv. Vi har tittat på urban legends, vad blir det för mat, blåsningen, en annan del av köping och Johan Falk. Med en liten keburre till (hihi)


Imorgon är det skola mina vänner! Och imorgon är det lön mina vänner! Och mina vänner, ska jag berätta en till sak?=) om prick en halvtimma när kl slagit 00.00 så ska jag gå in på internetbanken och ladda på min och babys mobiler.. har kännt min handikappad när både hans och mitt comviq är slut.. skönt på ett sätt också faktiskt!

Nu ska vi titta på 2012! håll i hattarna så hörs vi imorn snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0