edit:


Nej men, lite roligare kan man väl vara? Inte för att min hittils värdelösa dag har varit toltalt helt värdelöst ovärd att berätta om:

Huvudvärk
Mockat och fixat i stallet
Ätit kakor..

Ja mer bestod den inte av;) Ska om en timma eller så ut till Elin och Robert i skedvi och sova där, ska bli fun.. kanske spela lite mario så Elin kan dampa på mig mer för jag är så KASS på super mario:) hur man nu kan vara det..


Lite bilder från i fredags då, som jag lovade

Anna och Sara

Jag och Anna

Jimmy, Anna och jag

Jesper och jag

Jag och lillebror

 

 


Kommentarer
Postat av: Mami

Söta barn jag har ;)

2010-10-14 @ 23:25:12
Postat av: julia

Vad har du för väder hos dig? här regnar det puttikulor!! <33

2010-10-19 @ 12:45:27
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0