arg

Det glädjer mig att det fortfarande är många som läser.. och jag har tänkt att jag ska ta tag i den här skiten som jag lämnat stilla i några månader!

Men, ja.. jag är.. besviken.. arg är nog inte det rätta ordet. För jag visste att det skulle bli såhär, det blir alltid såhär rättare sagt. Tänker inte gå in på något, så ni får sitta där och fundera.

Men jag är glad för min älsklings skull för att det är hans födelsedag! Han fick tre st t-shirtar, ett par jeans, en one piece, badbrallor och en limpa prince av mig i födelsedagspresent! Love you hun♥
Kalas idag..
Så jag måste snart ta mig i kragen och gå upp och dammsuga.. roligaste som finns! leh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0