Första bloggen

this is me239485-1

Idag - Denna dag har varit like this
;

Jag vaknade halv 6 på morgonen av att jag höll på att trilla ner på golvet(!) Jag och jimmy sov nämligen i hans big-big jätte BIG(or not) soffa, för nörden har ju flyttat sin dator dit för att han ska kunna se på film när han ska sova.
Men som sagt, jag vaknade och sedan låg jag och funderade ett tag, ställde mig upp och POFF! kom dendär dunderliga huvudvärken tillbaka, det kändes som om att jag skulle spy x( så jag gick och lade mig i hans säng istället. sedan efter fem minuter så kom han också och lade sig i sängen.

Klockan ringde att den var sex, och jag skulle bara sova lite till, till 20 över! sedan ringde klockan igen, 10 över. jag ska sova lite mer, 10 min till! sedan vaknade jag av att jimmys mamma kom och väckte honom, och då var klockan fem i sju(!!!) usch, blä tänkte jag fan också.. sedan somnade jag och jimmy likaså, sedan vaknade vi inte förns klockan 9. då ringde min papi och ville att jag skulle komma hem... jag ville inte lämna min jimmygos vi sov så mysigt, iiih!! :))

men jag åkte hem trekvart efter att han hade ringt ialla fall, sedan sov jag heladagen till kl kvart över två.
och då var min storebror och morbror här, så då passade jag på att tigga lite pengar av min rike morbror till Liseberg;p så i morgon så kommer han hit med pengarna! Mohahahha..

Nu har jag inte gjort något annat än att sitta här, kollat på tv och tvättat, usch x( joo, ätit våfflor har jag gjort.



Vad händer på valborg?:D

Jag ska ialla fall vara taxi med taxi kim;)
vi ska köra runt runt runt i snabben och skjussa folk och kanske titta in lite på fester och så, sen blir det donkan, förhoppningsvis.. och jag har lovat kim att han ska få en fruktpåse, hoho





Jimmyboo, jag älskar dig<3
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0