LickieLickie

ehhehehehehe, ja. drömde världens cepigaste dröm inatt!!
vaknade fyra gånger av att jag grinade. Usch, fan vilken dröm alltså, och ändå ville jag somna
om och se vad som skulle hända, haha. mysko..

Onsdag;

YES, så jävla lyckad dag, or not.
Vaknade klockan 12, gick och satt mig vid datorn, då var min storebruur here igen, han satt och
spelade nått spel med jonne på datorn. sedan gick jag och lade mig igen och vaknade runt kvart i ett.

Mamma och pappa kom hem, käka frulle.. satt vid datorn..
Sedan fixade jag mig a little bit, och så.. och nu har bulle kommit hit och jag har fått moneys av han;) snälliiis
och nu ska tydligen jag, mamma och fetto emmy som tar mina jävla kläder helatiden åka och handla egna kläder åt fattiglappen..

Jaaa, sen så har man ju världens shyrrigaste pojkvän med, som inte vill ses eller något.. beter sig mysko och jag vetefan allt möjligt.. EHHEHEHEHHE!! rooligare dag måste man ju få leta efter=) ellere?
sen dendär äckliga huvudvärken har inte gått över än. alltså seriöst FITTA (ursäkta) vad sur jag bliiiir!!!!

Jaja, skriver väl mer sen då..

 

Tjena hoppsan igen då. jaa, nu har det hänt mycket.. jag mamma och emmy var i v-ås och inskaffade lita nya pryls. jag köpte ett pas shorts, halsband, fotlänk, bh inklusive tillhörade trosor:D och under hela den tiden så var jag inte alls på bra humör.. för jag hade konstiga aningar om vissa saker...

sedan åkte vi förbi en sabbis på donken, tog en cheesburgare och en liten cola. sedan bar det av hemmåt.

kom hem, satt lite vid datorn, gick in i mitt rum och tog på min mina nya underkläder (för jag hade ju tänkt mig att åka hem till bejbi och visa dem) aa, så ringde jag honom, men då va han ju suuuuur som en citron typ. och då fick jag cp damp. sen la vi på sen så åkte jag hem till bejbi och snackade lite och så, sedan kollade vi på full frys, HAHAHAHHA, mest puckat jag lovar;p later så gick vi ner och så försökte han att tvinga i mig en hel burk tonfisk(!!) aldrig i livet!! no way;P sedan försökte han att tvinga i mig slämmig sliskig nyponsoppa:P blääh

sedan blev det lite gosigos och sen hoppade vi in i duschen, nu sitter jag här typ och ska kila hem, ska natti natta han först=) PUSS!!!!!

Älskar dig Jimmy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0