sunny weather

Hejsan hoppsan! Idag och igår och i förrgår förmiddag har jag bara solat.
Igår natt så kom jimmy hem till mig helt apfull, det var inte kul kan jag säga dig.. för han är ju inte den lättaste att diskutera med då kan man ju säga... han deckade på hallgolvet m.m. mer behöver jag inte säga, haha! Jo just det, när jag hade släpat han efter golvet halvt in i mitt rum så vaknade han till och gapade att hans arm var heeelt trasig, oj det var sååå synd om honom och det gjorde ssssåååå ont! haha, det hade han visst glömt när han vaknade;-)

Härligt att vara ledig idag från skolan.. och imorgon så har vi hjärt och lungräddning, eller något sådant, sedan onsdag är vi lediga för nationaldagen och på torsdag så har vi brännboll med lärarna sedan slutar vi=) soft! Sedan på fredag så har vi skolavslutning!! Jippie=) sedan ska man väl ner på stan och kolla Kim när han tar studenten, fan.. måste hinna köpa något åt honom sen! Hihi.

På kvällen sen blir det party, förhoppningsvis? vart? tallåsen, om det är något där, får hoppas på det=)
Ska ringa Emelie snart och fråga om vi ska in och sola lite imorgon, så man hinner bli lite brun så man slipper den äckliga brun utan sol, luktar snusk, kladdigt, blir ojämt m.m. och jag har ju ganska så svårt att bli brun så, måste fuska lite i solarium;p hihi.. det har ju ialla fall hänt lite nu när jag legat ute och stekt, hehe.

Aldeles nyss så städade jag och Jimmy deras kök.. asjobbigt och mina fingrar är som russin, för jag har diskat hahah..
Sedan ska vi in och keeka donkish=) smarre!

Nu ska jag fixa mit lite=)
LickieLickie!

Älskar dig jätte mycket! 10 månader i Fredags=) fick asmycket och länge massage, mm det gillas!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0