bloggie

image9
Nu finns det MYCKEEETTT att skriva....

Kommer knappt ihåg vad jag har varit med om, ahhaha jaja, det kommer väl med skrivandet i oordning:D

Idag; Idag hade jag med mig frulle i bussen! wie, ja kom ihåg, haha.. för jag hinner ju inte äta frukost på mornarna när jag går upp, all tid går åt utseendet, men sen går jag ju upp ganska sent också:P 10 i 7 och bussen åker 20 över, haha. palla gå upp tidigare? : /

dagen har varit ganska så chill förutom att jag skulle ha tyskaprov sista  40 min, det pallades inte så jag åkte hem:p haha.
Ja, ni vill inte ens veta hur svårt det är. Man skulle läsa ett brev, sedan skulle man översätta det, sedan skriva ett nytt tillbaka på tyska. och det brevet som man skrev tillbaka skulle man liksom komma ihåg, för det var själva provet.. och jag blev precis klar med brevet igår så att hon fick rätta det, så man kan ju säga att jag inte hann träna?

sedan hade jag och elin redovisning på vårat företag:D hahaha hen BH butik som heter Puschi :D hahahahahha..
det gick väl bra;p vet inte vad vi fick för betyg, för jag var tvungen att springa iväg och träna dans;) haha..
till musikalen
SOM ÄR PÅ MÅNDAG!!!! omg, shiiiiet, jag kommer dö. jag är drillflicka (a) och vi ska typ dansa 7 danser totalt inräknat med allt. hohohoho, allt lätt kan jag, men inte charleston och aerobicsen.. kommer inte att bli lätt kan jag ju säga er som ska komma och kika:)

imorgon ska vi bygga båten på scenen ialla fall.., Ja för er som inte vte så heter musikalen
Amerikabåten.
sedan på söndag så ska vi ha genrep hela dagen.. sedan musikalvisning hela vecka 19, förutom fredag, då är vi lediga, wohohoho.. sova hos jimmy då... Eejah?;p pluttis=)

Just nu;
sitter och försöker lära mig lite i ps, har lyckats lite ialla fall.. hahaha men det kommer väl med tiden antar jag? som när man är liten och ska lära sig gå eller prata, man ööövvvaaar;) ehehhehe

kommer inte på något mer att skriva.. förutom att igår skratta jag ner mig totaly, elin pelin - you can always make me laugh. haha My Gucci;)
Sedan i förrgår ( onsdags ) så fick jimmy mig att garva söööönder, asch vad ont i magen jag fick;p

jaja, skriver väl senare om det händer något kul då, inte så kul att sitta och läsa tråkigheter, men 
LickieLickie ialla fall! PUESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0