ehehehhe

Jadu, nu finns det lite skojsiga och roliga saker att skriva=)

först och främst, CARRO GICK VIDARE TILL CAFÉ OPERA!!! hur glad som helst för hennes skull!!
ska följa med som v.i.p ;) yeah

Iförrgår (måndags) så sjöng jag och elin in våran lilla låt på skiva på musiken haha=D det var skitroligt..
resultatet blev ju som det blev =p haha men vi sjöng ialla fall Vill ha dig =P
Sedan åkte vi hem och knalla runt lite i valskog och så, sedan kilade jag hem till gos ett tag.

Igår så skrev jag boken om mig och fixade lite pluttis bilder på mig in på datorn för att jag skulle kunna ha den i min lilla boken om mig.. haha.
Sedan kilade jag hem till jimmy

Idag så hade vi prov, det gick bra fick ialla fall g. haha...

nu så ska jag kanske snart in till västerås.. eller så ska jag städa, får se vad mamma bestämmer, hehe
sedan blir det väl till at träffa mimsen.


kommer inte på mer vad jag hade på hjärtat just nu ialla fall... skriver väl mer sen om jag kommer på något!=)
LickieLickie!

jag älskar jimmy♥

image14

Aaah, han kommer inte bli glad för den bilden, men han är så söööööööööööööööt!!! förlåt bejb ialla fall=)

image15

Då tar jag en pinsamt ful bild på mig med=p (inte för att jag tycker att jimmys bild är pinsamt ful, men han gör väl det av någon anledning?) hahahhaha FETTOO!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0