LL

Nu är man ju ganska så avundsjuk på Carro=) haha! Hon var med och tävlade om vem som ska representera Sverige i Miss Earth igår.. hon blev sminkad och en massa sådant och fick gå catwalk! så man är ju ganska så avis=) hihi

Igår var jag på liseberg i spöregn och tänkte på vad carro gjorde under tiden när hon var i Stockholm...
Men det var ganska så kul ialla fall! Åkte lisebergsbanan 2 ggr, kanonen 2ggr, höjd skräcken(fritt fall) 1gng, parisehjulet 1gng, sjörövarskeppet? 1gng, colorado 1gng, flume ride 1gng, "pannkakan" 1gng, uppswinget (den nya;)) 1gng sedan gick vi på bion.
Sjörövarskeppet, parisehjulet, uppswinget och fritt fall åkte vi i spöregn! haha, fyfan vad det blåste där högt uppe i skyn=D blött var det också.
Åh i flume ride så blev man ju inte lite så blöt heller, haha, hela byxbena var helt dyngsura. och sedan i colorado var jag blöt i rumpan, så det såg ut som att jag hade kissat på mig, haha!
Jag gick med Clara.. sedan efter ett tag så gick vi med Marcus, Anton och någon mer.. Skulle gått med Elin och Angelica också, men dom fanns inte någonstans, och någon mobil hade man inte med sig heller, i fall om man skulle tappa den.. så den fick ligga kvar på bussen.

På vägen hem var det ganska jobbigt, mådde illa som aldrig förr och världens mensvärk.. sov som en kratta gjorde jag med, haha. När man blundade så sattes alla karuseller som man åkt ihop till en enda sedan snurrade det som satan! haha.. kändes som att man var bakis.
När vi äntligen kom hem vid 02.30 så åkte jag moppe hem till Jimmy och sov där. då kändes det ännu mer som om att jag var bakis.. haha, sov till 20 över ett..

Just nu i denna stund så sitter jag hemma hos Jimmy. Jag och Carro har nyss kollat lite på internet på massa väskor, byxor, kepsar, parfymer, bikinis m.m. Hitta ett och annat kan man ju säga! Rock % Republic byxor är nästa för mig ialla fall, så otroligt fräscha!
Ska köpa en till bikini också.. men har inte riktigt hittat en ännu, har beställt en från h&m, men trosorna var för stora=( sedan vill jag ha en fräsch keps i sommar, har kollat på en vit gucci keps, riktigt fin!=)

Ska väl gå och lägga mig snart och kika på en film=)
Imorgon ska jag åka in till Arboga och sola med Carro, sedan får vi se vad som händer resten av dagen! Ska nog försöka skriva klart boken om mig också.. det måste hinnas med imorgon!
Men nu ska jag bara kika runt lite sedan sova! Så godnatt allihopa, sov gott
LickieLickie!

älskar dig Jimmy
image13
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0