shopping

idag var jag med jimmy och med hans farmor och farfar i e-tuna och shoppade lite chlotes till mimboy.
De kom och hämtade mig när jag slutat skolan sedan åkte vi vidare in till e-tuna till tuna park, där gick vi runt några varv.. med det enda jimmy hittade var en skjorta som han inte vågade köpa.. för han trodde inte att han skulle ha råd med skor (eller.. jag trodde=P) hehe, men sedan åkte vi in till stan och knalla runt, tills vi gick och helt plötsligt hittade ett par dojser som han köpte, sen knalla vi lite till till bianco, och där hittade han ett par till skor! och jag ett par assssöta skor!!!(men fattig jag) sen köpte han sina skor ialf, sedan åkte vi tillbaka till tuna park och så köpte han sin skjorta och en fresch jacka=)
och sen kom dagens höjdpunkt, DONKAAAAN.. nee att träffa jimmy var dagens höjdpunkt=) har inte sett han sen i söndags förmiddag=/ sötgooos♥

sen åkte vi hemmåt och jag har nu suttit här sen jag kom hem, typ;p
har grejat med pressen lite, fyfan.. vilket jävla cp lunar.. det togs bort hela tiden, så jag har nog gjort om pressen minst 7ggr om ens det räcker, haha!
Och så hade jag tyska prov idag:D gick hyffsat asbra, mvg, om jag har tur=) sedan har jag ju teknik prov på torsdag som kommer att gå mindre bra, tror jag=/ och så nu idag fick jag reda på mitt sista matte prov, G.. det duger ialla fall:) inte så bra på matte ialla fall:D hahaha

Men, imorgon ska jag nog förhoppningsvis vara med elin=) nice baby... vad ska vi göra då?;p jaaa, böga, ta kort. skratta sönder.. som always;-)

Nu är det bara fyra(!!) dagar kvar tills skolavslutningen, häääärligt. och bara tre dagar kvar tills jag och jimmy har 10 månader, älskar dig i massvis!!

ska ringa jimmy nu, sen ska mamma få klia mig på ryggen, sedan ska jag hoppsa i säng och kolla på göta kanal 2 för 111 gången;p hihi... baaaaaaj baaaaaaaaaaaaaaaj...

Kommentarer
Postat av: michan.P

Är göta kanal 2 bra eller? ;-) vill se ;D

2007-06-05 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0