you make my day<3

jimmy, du är BÄSSSSSSST! jag älskar och tycker om dig massvis gubben!! du är mitt allt och det som jag lever för, finns ingen som du. jag är glad att jag har dig <3


Jadu, idag.. har dagen varit som den varit.. vart i v-ås med gos och hans två systrar och lilla alice, sötunge;p
så gosig liten bebis:)
Ialla fall, jimmy handlade en skjorta och ett par shorts=) nice!
sedan drog vi driven på donken och tog en chicken burger, lite tasty eller vad det var sen lite cheese. assmarre!:D
sedan åkte vi hem och chillade lite, kika film och jag somnade^^ sen skulle vi dra in till sinans pizzeria Venedig och keka, bra.. jag var ashungrig:D delade på en kyckling pizza med jimmys mami då=)
mogna barn (?). njeh :/


later så drog vi in till tivilot för lill emelie skulle åka lite karuseller och sådant, jag och carro gik runt och kollade lite på marknaden och så=) hon hittade en tröja, och jag hittade navelsmycken, vill ha ett nytt!! eller flera (a) jiiiimmmyy.... ;) (a) haha...
drog sedan hem för jimmy hade bråttom in sen för att jobba, samtidigt så skjussade dom hem mig och jag kirrade mig lite för att jag skulle in till köping och leka med elin och steffie.. men ångrade mig, det är typ snorkallt ute och det blev så jävla sent:/ och sen hörde jag att det inte var nå drag i köping, så då tänkte jag, äsch lika bra att stanna hemma med mamma ett tag tills jimmy kommer hem=)
Nyss var jag och mamma min till köping och köpte lite godis på q8, vi var så jädrans godissugna ska ni veta, hihi!
Nu väntar jag på att jimmy ska jobba klart så att man får åka hem till honom och ta ett mysigt bad:)
ska nu går och fördröja min överblivna tid med min söta mamma nu, hihi ska kika på en film och moffa!
Vi ses, LickieLickie
Hare!!!! hahha, kanin (?) vad?:p det var ju kul, haha:p nee ska kila nu=) pörre


Love you jimmy♥


HAR HITTAT VÄRLDENS SNYGGASTE BIKINI SOM JAG SKA GÅ OCH STEKA PÅ PLAYAN MED I SOMMAR!
tack papi, du är den bästa<3


image16

Den är ju inte lite dåligt fräsch heller=)

Kommentarer
Postat av: s

vart är bikinin ifrån?

2011-05-19 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0