blogg?

Jag börjar fundera på om jag ska bli lite seriösare med mitt bloggande?

Vill först och främst ha hjälp med att styla den, vill inte byta till blogspot eller det där andra. Vill ha kvar denna för jag har skrivit lite kul saker i den som jag kan komma att läsa senare och skratta lite!
Älskar att läsa mina egna gamla inlägg=P



Ligger iaf nu i sängen, ska snart sova tror jag.. klockan är ändå ganska mycket (02.05) och det är skola imorgon, men har sovmorgon till 20 i 10.

Idag har jag jobbat lite, och fått min nya jacka, Canada Goose you know baby;)
Min förra blev ju stulen i februari=/ Idioter säger jag bara!

Ska börja ta tag i träningen också! börjar på tisdag, ska kila och sola imorgon med Elin.

Och på tisdag är det volleyboll turne i skolan! Vårat lag heter gott och blandat. Ska vara lite olika saker, bla.80-tals tema.



I Lördags var jag och jimmy i storstaden. Vi skjutsade upp min bror och hans fru till hamnen för de skulle på kryssning.
Lite små träligt sådär, men det gick;)

Åkte sedan till mormor för att sova en sväng och sedan bar det av med tunnelbana mot centrum där jag endast(!) köpte ett par grymt snygga skor! (bild kommer kanske) och jimmy en jätte fin jacka=)

Men nu ska jag nog dra mig, Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0