Blondie

jaha, då har man blivit "blondin" igen.. skulle nog ha slingat det lite mer, men jag kunde inte hålla mig=P så det är väl lite gul-aktigt, men det fixar sig.
Haha, gick med luva hela dagen idag i skolan, för håret var lite orange, men färgade det idag efter träningen, så det ser ju relativt bättre ut i alla fall.

Ahap, pojken har inte tid för en längre heller.. jaja..


Har haft matteprov idag och det gick åt skogen! Fattade nada!

Mamma fyller 44 år idag också, Grattis. Kommer folk imorgon och fikar. Så det blir ingen träning imorgon, ska sola ialla fall tror jag, sedan blir det hem och tjocka;p

24 dagar
(!) kvar tills jag och anna drar till sälen över nyår! Sjukt taggad jag är.
Har inhandlat en hel del=D

sälen


mycket snö har fallit till marken också, ett stort PLUS. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0