Dan' före dan' före dopparedan'!

Dagen började med att jag var jättetrött! Ville nästan inte följa med till västerås.

Men åkte iallafall runt tio, gick runt och luska lite.
Först på media markt där jimmy (och jag tydligen?:p) fick en extern hårddisk i julklapp av hans föräldrar=) så nu blir han glad när han kan kasta över sina filmer där!
Och jag blir glad när jag kan tömma min extra hårddisk här på datorn för att få plats med mera skit! Haha.

Åkte vidare ut till ikea och åt, barnpasta såklart! Haha, smarre.
luska runt lite och vi fick bli barnvakter till jimmys systers barn Alice. Kul faktiskt.. såg ut som två oansvariga föräldrar för vi inte hittade vart man fällde ner ryggstödet när hon hade däckat som en stock och hängde med huvudet, hahaha!
Köpte julklapp till Alice och pappa=) Sedan till julklappsspelet tills juldagen hos jimmys farmor=)

Kommer att bli en mysig jul känner jag! Bara 2 dagar kvar nu... och 6 dagar kvar till sälen;p hihi!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0