Dan' före dopparedan'!




Det blev en jul trots allt!

Vill bara säga förlåt till min pappa, var inte meningen att det skulle bli så! Förlåt jag skämdes så.....

Men nu är allt bra, var hemma en sväng och julstädade med min syster, och så klädde jag granen helt själv medans min lillebror kollade på och mamma och pappa var inne i stan och handlade mat.


Nu är jag nyduschad och kommer inte att kunna sova, haha. så det kommer väl ett till inlägg inatt=p
Spelat bingolotto där nere, ska väl ner nu så snart jag klätt på mig.


Längtar tills imorgon, julklappar och framförallt sällskapet!
Hoppas på en bra jul i år, kändes tidigare idag som att den skulle bli den sämsta i hela livet, har gråtit mycket idag, nästan för mycket=(
Men det är löst nu, family buisness.


Sitter och lyssnar på spotify, vet ni någon bra jul låt?=) helst någon med lite techno, sånt gillar jag!=D



God Jul på er i förskott!
Imorgon kommer tomten;) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0