ey yo

Tjena Yo!

Idag har jag varit skapligt dålig=/ Vaknade med huvudvärk som heter duga, men den får jag skylla mig själv för.. haha
men det gjorde även mig ännu sämre=(
Har skit ont i halsen och börjar även tappa rösten..

Igår var det iallafall party så det heter duga! Hahahahh! And i like;)
Började hemma hos mig, jag och emlan sedan vidare till en fest i arboga som vi blev utkastade ifrån för att någon fitta inte tyckte om någon utav oss (aldrig sett människan) haha dålig tattare! ;p

drog ialf till en sunkig fest med fjortisar och sluskar, drog därifrån lika snabbt till ett party i min stil;D = asdrag, dans, vettiga människor m.m. Haha!! Det var super kul och jag dansade all the time. shieeeet, har ont i vaderna nu haha..
Och i handen för jag halkade på isgata när vi skulle hem=p mindre bra;)



Nu sitter jag med hårinpackning i huvudet ska snart duscha ur det.

Jimmy är en mes och klarar sig inte utan mig en natt verkar det som för han är tjurig för att jag åkte hem..
får väl se om han får som han vill som vanligt... haha;) ne, vill sova med gos=) jobbiga lilla gooos.


Ska försöka fixa mig en kamera, om jag inte får en i julklapp, så jag kan styla lite på bloggen=D


Ska kila ner och skölja ur håret, Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0