Helgen!

I Torsdags hade vi avslutning och i fredags så var jag jimmy hans mamma och farmor och julshoppade i örebro på marieberg, länge sen jag var där, för som har byggt ut himla mycket! haha!

Köpte lite julklappar, bl.a till mig själv;p (a) sålkart! haha



Och senare på fredagen så kilade jag och Elin in till arboga på fest, lite väl sent (00.30) haha.. Men sån är jag, tidsoptimist.
var där till kl sex på morgonen då mamma fick hämta oss, och jag sov kanske till två. Därefter åkte jag hem till jimmy och gosa lite, käkade kina mat, ovanligt gott faktiskt! sedan kikade vi bara film och sov. Mysig hemmakväll helt enkelt!

Skulle egenligen till finska stugan och parta lite, men blev inte så:) Ville vara med baby nu innan jag ska vara utan honom i en hel vecka (!) Aldrig hänt:p



Har jobbat idag, tre roliga timmar! mycket va?;) haha

men sitter jag bara här, ska kila ner till resten av familjen och vara lite social!

Ta hand om er, puss!


Tre dagar kvar till Julafton och sju kvar till Sälen! (längtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0