helt slut

Jaha, då har man gått och blivit hurtig igen=p
Jag och Elin började på gymmet idag. Så gymmade lite och solade efteråt, sedan köpte jag en City Gym hood tröja, sjukt skön!


Efteråt gick vi ner på stan och köpte hårfärg. - jag ska göra blonda slingor.




Och så har vi haft Volleyboll dag idag också. Vann första matchen, förlora andra, vann tredje, vilket visade sig med att vi kom med i kvartsfinal, men den loosa vi, haha. Så då bar det av till gymmet som jag skrev tidigare.


Elins pappa körde hem mig, jag packade lite åkte sedan till jimmy och dryga lite. Somna framför tv i 2 timmar (!)
Heeeelt slut är jag. HAr nyss duschat och gjort risalamalta eller vad det heter=P hehe. Laddar film ochså,
Bjön Gustafsson:
Ett livsverk. Ska bli ett sant nöje att se på;p



björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0