renovering

För tillfället ser mig blogg lite knasig ut för den är under uppbyggnad, haha!
Ska försöka fixa det så fort jag får tid till det...

För övrigt så har jag varit sjuk idag, feber och förkyld, så det är mindre kul = ingen träning.
Men hoppas vara på bená imorgon igen! för frisören och sedan kanske även träning.

Hos frissan ska jag ta bort den gula nyansen i mitt hår, så jag inte ser ut som ett gulhuvud;)
Haha, men det är inte så värst som det låter faktiskt! Men kul att få bort det och bli blond, igen ;-)



18 dagar kvar till sälen! Hihi...
och inte långt kvar till jul!
Och bara en vecka kvar i skolan!



Ska nog kila hemmåt, sitter hos Jimmy. Ska hem och försöka orka börja med mitt rum som måste spacklas, slipas och målas!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0