ååh!!

och ja, nu är jag här igen. och bara skriver om mina jävla problem och tycker synd om mig själv.

men det fan enda alla gör är att bara klagar på mig. jag fattar inte vad det är jag gör som gör att precis alla ska behöva klaga på..

hur jag går, hur jag sitter, hur jag pratar, hur jag är, hur jag tänker, hur jag betalar, hur jag städar, hur jag skriver, hur jag tvättar mig, hur jag färgar håret, hur jag klär mig, hur jag vart, hur jag ser ut, hur jag kommer att se ut....

fan det tär på mig´som fan..och ni som kan  känna er träfffade kan ju också se hur självförtroendet har sjukigt som en fet jävla sten till botten..

förut va ja ganska nöjd med mig själv men nu vete fan.,.. detta är nog den största vändpunkten i livet. jag hatar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0