brrrrr! it's cold out here, it must be something in the atmosfere




Tjenixen... Brr, vad kallt det är här!
Det blev ingen utgång idag. Fan vad jag är duktig.. haha Men på nyår då jävlar smäller det;)

Blev så att jag och Jimmy åker till huvudstaden imorn bitti istället, och är ute först på första mellandagsreadagen!
Härligt att bränna lite pengar:D haha

Molly och jag:)

Var förbi min bror Jimmy och lånade ett spel till min jimmys ps3 han fick av mig i julklapp.. hehe, men spel ska han köpa imorn. Så han lånar ett utav brorsan under tiden! efter det vart det att åka hem till Elin en sväng, där hon, emma och janina satt och parta lite:) man vart ju lite små sugen att dra ut själv måste jag medge! Men hällre spenderar jag pengar på kläder, än sprit;)
Och eftersom att jag inte skulle dra ut var jag ju tvungen att bli av med min biljett jag köpt i "onödan".. hehe
Jimmy lyckades sälja den för 200 spänn! Så jag tjänade en 100 lapp;) Thanks!

Nu ska jag krypa ner i sängen, en lång dag (hoppas jag) väntar under morgondagen! Godnatt allesammans, hoppas ni har/får en riktigt bra julhelg, det har jag<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0