Dan före doppare dan...


Helt sjukt, tro det eller ej men jag längtar faktiskt tills imorn. Trodde verkligen inte att jag skulle göra det, men nu gör jag det i alla fall :')

Har vart många långa dagar med julklappsshopping. Men nu är alla satta! Förutom en.. haha men jag vet i alla fall vad jag ska köpa:) så de så! Det är anledningen till att jag inte vart så aktiv på bloggen p.g.a julstress, i know you guys have miss me;) hahah!

Nu ska jag ner och äta frulle, efter det ska jag hem och fixa fram julgranen och slå in paket! Wiiiiee

cya! Idag kommer bilderna från dopet in i bloggen också:)







Kommentarer
Postat av: Katta

Du måste skicka dom till oss!! Det var ju trots allt jag som tog dem! =)

2009-12-23 @ 12:16:54
URL: http://www.metrobloggen.se/katarinaladhman
Postat av: ewygirl - ego girl

Sv; Javisst, självklart:)

2009-12-23 @ 12:49:51
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0