En skit tråkig lista...



öppna din inkorg.

Välj ett random sms genom att trycka och sen stoppa och öppna sms:et du stannar på och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter och det blir dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?

- Okej:p städat, handla mat och sovit och nu sitter jag och spelar kungen:p

Vad säger folk bakom din rygg om dig?

- hade ja nå pengar kvar?

Vad är din största önskan?

- nej tack, jag har klarat ut det på xbox men tack ändå.

Vad är din innersta hemlighet?

- hade du kul då?=)

Vad sa dina föräldrar då du föddes?

- jaha:) såpass:)

Vad säger din bästa vän om dig?

-  Ja annars var det grymt kul, dock lite för mycket alkohol;) själv då?:)

Vad säger du när du sover ?

- Men du sa ju det hemma hos mig att du sålt den till nilsson för 200 :P

vad skriker du när du inte får som du vill ?

- Ja jag mår bra, drack inte så mycket igår. :p

och när du äntligen fått som du vill ?

- Jaha okej. Ja vi tänkte det:)

Hur berättar du för någon att du är kär?

- vart har du köpt biljett till?

Vad säger du när du får syn på ett spöke?

- märkt att du inte kan ha kul med mig:(

Vilken är din bästa raggningsreplik?

- är i västeås:S

När du är arg så säger du oftast:?

- vart ska du på nyår då?:)

Om du ska göra slut, så säger du?

- Tja vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0