Ffffffffredag


Hello, om några timmar så blir det jobb! Tre och en halv timma, precis lagom, eller? haha
jaja, lönen har jag hört att vi får den 18:e, så då blir det att shoppa lite julklappar.. skulle helst utav allt vilja spara alla pengar till mig själv och åka till sthlm på mellandagsrean, eller ullared i januari eller något. Men så ego är man väl inte;)

har i alla fall redan köpt den viktigase julklappen som kostade(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) haha
längtar inte ett dugg till julen.. eller jo.. på ett sätt, vill se en viss persons min:-p heheheh

Hade setat fint med party idag, men måste som sagt handla julisklappisar!
Hoppas det är kul idag på jobbet, annars kommer jag hem sur.. och det är ju mindre roligt

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0