G'morning, 1 december!


Jag är så jävla trött på allt, allt, allt, ALLT!
Snart ska jag gå ner och göra mig iordning för skolan.. får se vad som händer senare, ska nog hem och städa.. ser inte så fint ut just nu i mitt lilla rum.
Slutar runt kl.14.30 eller något sånt. Börjar 09.20 det är ju lite skönt! Men inte när man inte kan sova.. och är rädd för att ligga åt ett speciellt håll i sängen?! what, liksom?

Aja, hoppas det går över någon gång.

Idag är det första December! wiiiieeeee.. eller? nja, kommer bara närmare julafton.. usch. Men jullovet är väl ett plus? hihi
Idag får jag öppna första luckan i min chokladkalender!

Jag och Elin för typ 3 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0