JAAAAAAAAAAAAAAAA!!

 

Man blir ju bara så kär i honom! Han är så sjukt jävla duktig på det han gör. Jag kan bli så jävla glad för andras skull, haha kändes nästan som att jag vann något=D gåshud fick jag med!
Men vad var det med flickvännen hans? pinsam, tycker jag haha
stod kvar på scenen aslänge och dansade, visst, hon var nog glad för hans skull. Men att hon stod kvar när han gick iväg!? Hon borde ju ha fattat att hon ska gått ner eller något? haha, jag själv skulle tycka det var tillräckligt pinsamt om jag fick gå upp på scenen. Skulle vilja gå ner fort och hoppas att ingen såg mig... eller?;) haha

Och fjortisarna på eftersnack då? hahhaa, eller var det på eftersnack? tror det.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0