Julstress!


Tjenare bloggish
Nu sitter jag och är ganska kissnödig.. Men ska försöka skriva ett snabbt inlägg innan jag kissar på mig här och nu:)

Denna dag har bestått av att inskaffa de allra sista julklapparna och en dop present till mitt gudbarn nr 2! Molly-gumman:)
Har rännt runt på stan och efter det blev det julmats shopping. Jobbigt må jag säga.. Efter det direkt hem, åt en pizza sen var det dags att slå in julklappar hit och dit.. det skulle bara bli några julklappar i år.. visst, mamma jag ser det.. hade förväntat mig typ 3 skruttiga paket eller något

Det är verkligen mer än vad det ser ut! haha, plus att det ligger kanske lika mycket till i mamma och pappas sovrum. Detta är gästsängen, sugen på att komma och sova över? haha


Efter att ha slagit in massa julklappar och lite glögg drickande så blev det att rycka fram julgranen i sista hugget! hehe så vi har en sådan också. Vi kan dock inte lägga julklapparna där under än.. vi har ju en galen vovve som älskar att riva och bita i kartonger.. han kommer nog uppskatta julklapparna jag köpt! Dom ska han få öppna själv!

oh, nu måste jag springa och kissa, sen ska jag krypa ner i sängen, GOD JUL PÅ ER ALLA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0