Lickie Lickie


Godmorgon, vill jag egentligen inte säga.. är trött som en apa men blev väckt och fick springa några varv (det lär ju räknas som morgongympa, haha) så nu sitter jag här och ska sätta på idol från förra veckan, missade ju det
Och så ska jag kika på idol från igår, om det kommit ut än. Om inte blir det playa del sol, haha så klockrent och steffen är ju bara så jävla dum;) skrattar åt precis ALLT han säger.

Igår var det jobb, det var skoj.. tjäna lite pengar ju.. och det är ju alltid skoj..
Undra vad som händer och sker idag? och imorn? är ledig imorn, fan vad skönt att slippa jobba en sööööndag!!!! Glad tjej sitter här med en fri helg! Oj, just ja.. måste läsa en bok. blä

Hittade en gammal jule-bild;)
Julafton 2006 är den tagen!

Och bara för att inte göra någon orolig, inte mitt rum, dåvarande datorrum/gästrum;)
så nu vet ni det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0