No sleep


Jag vet, jätte seg på att blogga.. ska i alla fall försöka bättra mig..

Orkar fan ingenting längre, svårt att somna varje kväll! Vaknar på morgonen skit trött, men måste ändå gå upp. Annars kan jag sova i 70 år om jag väl somnat...


I Fredags hade vi ju volleyboll så där vann vi en match sen börja vi bara dryga.. efter det vart det hem och fira mamma som fyllde år<3 så grattis  till henne i efterskott. Efter det blev det att fixa sig och dra hem till geka för party, hade inte tänkt att bli full. Men full som en kastrull blev jag.. haha. Vi åkte in till Köping med tåg.. satt på tåget och pratade med  någon från marinkåren? haha, what liksom.
När vi var framme gick vi till b&s, dansa osv. Efter ett tag så åkte jag hem och sov. Men inte kunde jag sova inte, somna kanske med 5 minuters mellanrum. hela tiden, så ingen riktig sömn fick jag.

Åt kebab igår på Valkogs pizzeria, för första gången. Och jag lovar godaste kebaben jag ätit i hela mitt liv! haha ialla fall vad jag minns det nu som;) Men as smarre var den, och överfull! MMMMMmmmmm..
Låg och glodde på tv, somnade kl.21 vaknade halv 12 att jag har legat och smsat i sömnen! hahaha.. gick upp och skulle lägga mig, tror ni jag kunde sova? nej...
Så efter ett bra tag gick jag ner och la mig i soffan igen, låg där till kanske 4 någongång somnade jag av att mami fick klia mig i huvudet så att alla mina tankar försvann. Vaknade där nere nu halv elva.
Ska jobba helv ett, efter det ska jag bara hem och dö typ.

Kan jag inte bli lika glad igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0