Nu är julen över...


..Det vart en bra jul tillslut:) Nu sitter alla andra bara och dricker och jag är trött som en gris! Baloo ligger däckad under bordet efter en dag med full rulle.

Haha, när tomten kom så fick ju baloo tokspel, han kände inte alls igen pappa;) haha så lillgubben fick vi lov att stänga in i ett rum tills tomten hade gått. Jag kan fan medge att jag inte gillar tomten, för fem öre. Ingen som klär ut sig och är "läskig" haha.. usch, så obehagligt.
Men jag hjälpte i alla fall tomten att dela ut alla paket så jag var en liten nisse:) Baloo fick ju två paket av mig.. ni tror inte att han pajade båda på mindre än en kvart? haha.. käka upp skiten:p

Det jag fick var;

Smink
Mjukisdress
1000:-
300:-
200:- i biobiljetter
300:- presentkort på h&m
300:- presentkort på kicks
Munblåsta vinglas
en stickad tröja
en paljettväst
trosor
strumpor
smycken

Det är nog lite mer, men ingenting jag minns nu på rak arm:) Kastar ut en bild när jag har lite mer tid:) Imorn blir det ju full rulle, igen! Pappa fyller 50! Efter det hem till jimmys farmor för julklappsspel efter blir det så blir det festa. Jobbar jag på söndag? haha, måste gå in och kika senare.. jag vet i alla fall att jag jobbar på nyårsdagen, haha tummen upp(Y)
Och änltigen efter denna julhelg är det måndag, vilket innebär mellandagsrea i stockholm:) yey!
Nu ska jag försöka få lite sömn! Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss god jul i efterskott:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0