oj.. vad snabbt klockan gick


..skulle ju kasta in bilder på lite stuffs som jag fick i julklapp och som jag köpte i sthlm + idag (igår) efter jobbet.
Men klockan blev visst lite mycket ser jag, och jag är nu väldigt trött. Satt nämligen och refreschade upp min bloggkoll lite, så satt och läste igenom bloggarna jag följer dagligen.. har missat ett par inlägg nu under julhelgen då jag inte setat vid datorn ett skvatt, nästan! Men nu har jag koll på vad som händer där ute i "världen".. bara en kvar.. självklart skvallerbloggen! hehe

Imorgon när jag vaknar ska jag gå ner och äta frukost, sedan lägga upp mina kläder m.m. här på bloggen, hoppas ni kan vänta ytterligare en dag, hihi
Vill shoppa meer mer meeeeer. Åh får aldrig nog!:)
Ska även börja med en ny kategori imorn hade jag tänkt.. mer om den då!
Godnatt guldklimpar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0