Sankta lucia, ge mig en tia....

..tian var trasig, lucian blev knasig

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst utan det är ju lucia idag! yey.. what a special day.
Mamma hade ju skickat in mig till Arboga tidning för hon ville nominera mig till lucia. Några dagar efter ringde någon på min mobil, men jag hann inte svara.. jag såg att det var ett arboga nr så jag och jimmy kollade upp det och det från arboga församling eller vad det heter.. feg som jag är vågade jag inte ringa upp:P väntade på att de skulle ringa tillbaka, men ack så gjorde de inte det, haha
Elin skrev till mig någon vecka senare och frågade om jag ansökt till lucia i arboga, för hennes syster hade sett mitt namn i tidningen? Förbryllt letade jag i tidnigar, både internet och papper men inget. Haha så jag sket i det..
Men tror ni att jag hade passat som lucia? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0