Snööööö!!


Nu är jag lite piggare än innan när jag vakna vid 12:)
Igår efter jag kollat på svenska hjältar-galan så drog jag med Jimmy ner till garaget. Satt där och lyssnade på killsnack.. haha
intressant.. hm? sviniga killar kan vara egentligen.
Efter en evighet där nere  så hade det snöat en hel del! Och då ville ju såklart alla ut och åka bil och sladda.
Så sakt och gjort. Inklusive en (hel del) incidenter så var vi väl hemma hela och iskalla runt 06.00, gick in genom dörren när Jimmys pappas väckarklocka börja ringa, så vi åt frukost/kvällsmat med Jimmys pappa innan han skulle till jobbet. Lite lustigt;)
Inte ett dugg trött var jag när vi skulle sova, slog på en film.. vände mig om och slocknade som en sten haha.
Vaknar senare av att jimmy kollar på film.. fattar inte att han kunde vakna då!? typ runt 10. Jag såg fan knappt något när jag försökte öppna mina ögon. slocknade som en sten, igen. Tur att man var ledig idag:)


På bilden är vi nyhemkomna, ska tvätta av oss, duscha, äta frulle och hoppa i säng!
haha..



Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hallå =)

Snygg blogg (y'

Ville bara att du skulle kommetnera på min

blogg ocg säga vad du tycker om Världens Konstigaste Hus.

www.JuliaOfSweden.blogg.se Tack o Hej

2009-12-15 @ 15:57:47
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Eveliina

sv; tack:)

2009-12-15 @ 17:09:22
URL: http://ewygirl.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Jätte söta=)=)=)=)=)=)

2009-12-15 @ 22:00:12
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0