Tidiga mornar


Åh, gud vad jag är trött! Igår morse vaknade jag 06.30 och kunde verkligen inte somna om. Så det vart lite små jobbigt när jag och jimmy var och shoppade julklappar, blev skit trött direkt vi kom dit. Men hittade ialla fall några saker.. Ska handla lite mer idag efter dopet på Nellie.
Ska väl in om någon timme till stan och handla en snabb dop present..

Igår efter shoppingen vart det att fixa sig lite och dra in till Arboga. Spela biljard med Anna, Jossan, Mimmi, Linnea och Mickis. Det var nice:)

Och nu sitter jag här trött som fan, gick upp 07.00 idag, för jimmy skulle till jobbet så han skjutsa hem mig. Nu ska jag gå ut på en kisstur (igen) med Baloo, hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0