trött, trött, tröttare!


åååh vad trött jag är, det är inte sant! Jag sitter och gäspar minst 3 ggr i minuten.
Har vart en seg dag i skolan.. fick sluta tidigare, geka var snäll och skjutsa hem mig:) tack!
och nu sitter jag här, gäspar, lyssnar på spotify och tittar på disney chanel.. Jag har kommit på en sak, att de visar bara typ 5 program hela tiden varje dag! Det har jag märkt när jag ligger och tittar på det om nätterna:p och det ser jag nu med.. VILKEN DISNEY CHANEL NÖRD JAG ÄR hahaha.. orka

Nu kom min syster och hennes pojkvän och Nellie! Ska tydligen klippa ekans hår, igen.
Efter det vill jag sova! Men nej, jag ska städa.... sen ska jag SOVA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0